Rolovani pohovani pileći fileti





Nekad ni ja nisam previše raspoložena za kuharske akcije, pogotovo ako za ručak moram koristiti tavu, dvije-tri šerpe i onda nakon ručka ostanem s brdom suđa..ne ne, volim jela iz tepsije, sve se sjedini u jednu i založi :) Obzirom da moji jaaako vole pileće filete, a uz njih mora ići neki prilog, odlučila sam ih rolovati (naravno i napunjene) i sve složiti zajedno sve s krompirom i gljivama u tepsiju, naravno se tu može dodati i drugog povrća po želji.. za mene je to bio lijeni dan pa sam se ograničila na to...
Pileće filete izrezati na tanje šnicle, malo istući i posoliti, na njih staviti krišku sira i salama i lagano zarolati, po poterbi fiksirati čačkalicom. U jedan tanjir staviti malo brašna, u drugi umutiti jaje sa malo mlijeka i soli a u treći prezlu. Rolnici valjati prvo u brašno, pa jaja i na kraju u prezlu i redati u tepsiju, krompir oguliti i isjeći na tanje kriške, kako bi se krompir ispekao a rolnice ne bi prepekle (zato su bolje rolovane jer se neće tako brzo isušiti), staviti soli i vegete, ulja i gljive i sve fino poredati po tepsiji. Peći na 220stepeni dok sve fino ne porumeni. Ah, i rolnice treba blago pouljiti. Još neku laganu salatu i gotov ručak.. See you :*

Primjedbe