Cake Pops - Kolači na štapiću

Ova vrsta malih kolačića me je osvojila od samog početka.. Ne samo jer se s njima daju iskoristiti nepojedeni kolači, nego su tako varijabilni, simpatični i prekrasni. Djeca ih vole - jesti, umakati i ukrašavati. Super stvar za čašćenje djece u školi za rođendan, ali i na izletima, sijelima. Ne treba vam tanjir i viljuška, a jako su ukusni i nema kraja varijacijama.. I ja sam tek počela ;)

Recept za čoko cake pops:                                 

  • 300 gr nekog kolača (meni je ovaj put toliko ostalo od sočnog biskvita s ukusom kahve,ali može u svaka vrsta suhog kolača)
  • 25gr putera
  • 60gr čokolade za kuhanje
  • džema po želji i potrebi (meni je za ovo trebalo oko 4 supene kašike
  • oko 100-150gr čokolade za kuhanje (za umakanje)
  • štapiće za ražnjiće
  • ukrase po želji (kuglice, šarene mrvice, čoko-mrvice)
 Kolač što sitnije izmrviti rukama, rastopiti puter i čokoladu i dodati u smjesu. Dodati prvo oko dvije kašike džema i miješati. Tijesto treba biti sočno i čvrsto, da se ne lijepi za posudu ali ne presuho. Sve zavisi od tijesta i gustoće marmelade. Ako stavimo previše džema tijesto će biti mecavo i nemoguće oblikovati, ako stavimo malo biće suho i raspadat će se. Uglavnom treba se dati lijepo oblikovati bez da nastaju pukotine.
Oblikovati manje kugle (ne treba prevelike da ne bi bile preteške i spadale sa štapića) i redat na tablju. Ostaviti u frižifer da se stinsnu oko pola sata.


Čokoladu istopiti na pari ili u mikrovalnoj. Uzeti štapiće za ražnjice i kliještima isjeći na tri jednaka dijela. Umočiti vrh štapića u čokoladu i zabosti u kuglicu, to služi kao vrsta ljepila. To uraditi sa svim kuglama. Ostaviti ih jedno 15 minuta da se stisne čokolada oko štapića. Onda umakati svaki cake pop u čokoladu, držati da se malo ocijedi i zabosti u komad stiropora ili nešto slično, da se stegne čokolada. Ja nisam imala stiropor nego sam okrenula sitno i zabadala u rupice. A mogu se i na pekpapir redati sa drškom gore, isto lijepo izgleda. Nakon nekoliko umočenih kolačića morat ćete opet malo zagrijati čokoladu, jer sve što se više hladi teže se u nju umače. Čokoladu treba na laganoj pari ili u smanjenjenoj mikrovalnoj, jer ako je temperatura previsoka ona se presuši ode u smeće. Ukrasiti ih dok je čokolada još vlažna. Lijepo je i pošarati jer bijelom čokoladom ako imate. Ali i ovako su jaaaako ukusni i sočni. U frižideru mogu stajati bez problema 5-6 dana (ako i izdrže toliko dugo ;) )


Za pitanja - pišite mi :*



Primjedbe