Domaće Milchschnitte - Original vs. kopija

Nakon domaće nutelle željela sam još nešto oprobati napraviti "po svom" - Milchschnitte. S obzirom da moja djeca jaaako vole Milchschnitte i često ih moram kupiti, odlučila sam visjeti kakve su domaće - i nisam se razočarala, djeci su čak ukusnije od kupovnih :) Pregledala sam po internetu recepte ali se nekako sve svodilo na čokoladni biskvit punjen čisto šlag kremom, a to mi nije odgovarala. Ja nisam tip za šlag, ne znam što. I kod originala nije samo šlag između biskvita, nego mliječna krema. Malo sam eksperimentisala i tako nastadoše moje domaće Milchschnitte:

Recept za 9 (malo većih nego orig.) Milchschnitta:

  • 3 jaja
  • 80 ge šećera
  • 1 vanilin šećer
  • 50 g brašna
  • 25 gr kakaa
  • 25 gr gustina
  • 1 prstohvat soli
  • 1 prstohvat praška za pecivo
  • gutljaj kisele vode
  • 25 gr otopljenog putera
 Jaja umutiti, muteći dodati šećer i mutiti dok masa ne postane čvršća. Pomiješati brašno, kakao, prašak za pecivo i so, prosijati i pjenačicom lagano umijesiti u tijesto, usput dodati vodu i puter. Izliti na četvrtasti pleh obložen pek-papirom, ako imate četvrtasti obruč staviti jer će vam kasnije tijesto i okolo biti jednako debelo. Peći na 160stepeni 15-20 stepeni, ne predugo da se ne bi biskvit osušio. Nakon 15 minuta obavezno provjerite čačkalicom da li je pečeno. Zabodite čačkalicu u tijesto, ako je čista kad je izvadite biskvit je gotov. Izvrnite ga na kuhinjsku krpu, skinite papir i prekrivenog krpom ostavite da se ohladi.


Za kremu:


  • 200 ml mlijeka
  • 25 gr gustina
  • 1 velika kašika meda
  • šećera po želji
  • 200 ml vrhnja za šlag
  • 1 šlag fix ili želatin fix


Izliti većinu mlijeka u šerpu, ostaviti 2-3 kašike i zamutiti sa gustinom u posebnoj zdjeli. Staviti mlijeka da zakuha, dodati med i razmućeni gustin i kuhati 2-3 minute dok se ne počne zgusnjivati. Istresti u drugu zdjelu i pokriti folijom. Kad bude skoro hladan, mlak, umutiti šlag za šlag fixom. Miješajući mliječnu kremu dodavati kašiku po kašiku šlag i sve umutiti da se ujedini.

Biskvit prepoloviti, jednu polovicu izrezati na 9 jednakih dijelova. Kremom jednako premazati neisjećeni dio i kvadrate poredati po kremi. Onda na osnovu već izrezanih kvaddrata isjećite sebi Milchschnitte. Ako ne izrežete prethodno poklopce sjećenje će biti otežano i krema bi samo curila sa strana. Ostaviti u frižider 2h da se stegne krema :)

Primjedbe