Mala tajna sočnog mesa

Ovaj sam recept gledala u jednoj emisiji poznatog kuhara Heston Blumenthala, koji je inače poznat po tome da kuhanju prilazi s "naučne strane" i  svaki recept pokuša usavršiti do zadnjeg. Tako je jednom tražio savršen recept za pečenu piletinu, da bude okolo hrskava a meso ipak sočno - i uspio je. Nekako sam i ja bila nesigurna, ali hajd probat ću i zaista funkcioniše. Tajna je u tome da se meso ostavi preko noći u slanoj vodi! Na 1L ide 60 gr soli, sve se lijepo pomiješa i u to se stavi očišćeno meso da stoji. Idući dan ocijediti vodu, posušiti meso i blago povegetiti i staviti začine. Ne soliti, jer je zbog boravka u slanoj vodi svo meso jednako slano!! On je pekao prvo na 90stepeni dok ne dobije malo boje, onda se peće na jačoj temperaturi - ali sam vijdjela da kada se ispeće na 180 stepeni dok ne porumeni bude isto tako dobra. Čak i prsa budu sočna i mekana, uopšte nije prepečeno. Otad uvijek ovako spremam meso- a djeluje i kod svog ostalog mesa. Tako sam nedavno isjekla meso za burek i pošto sam ga imala u planu praviti sljedeći dan ostavila u slanoj vodi - hej, ma nikad mekaniji i sočniji burek nismo jeli -  samo i tu se mora paziti sa soljenjem kasnije, jer je meso već od sebe slano. Pokušajte i vi, nećete se pokajati!! Sretno kuhanje :)

Primjedbe