Podvarak - kako ga je moja nana pravila

Podvarak je tradicionalno bosansko jelo od kiselog kupusa, može se praviti sa suhim mesom, junetinom ili teletinom, a meni je od djetinjstva ova varijanata sa piletinom najmilija, ovako ga je moja nana pravila mojoj mami a moja mama meni. Pa ću ga podijeliti i s vama, idealno jelo za hladne zimske dane, puno vitamina. Serviram ga uz krompir pire ili kuhani krompir.

Recept za 2 osobe:

  • 4 mikrobataka ili 2 bataka sa karabatakom 
  • 2 srednje glavice kiselog kupusa
  • so, Vegeta
  • mljevena paprika
  • 2 kašike putera
  • 2 kašike brašna
Batake očistiti, posušiti i sa svih strana u dubljoj serpi zapeći da porumeni. Glavice isjeći na sitne trakice i, ukoliko je dobro se ukiselio, u situ malo proprati. Moje glavice nisu još dobro ukisle pa ga ovaj put nisam ni prala. Na masnoći u kojoj se zapekla piletina miješajući pržiti kupus dok sva tečnost ne ispari i kupus primi lijepu rumenu boju. Vratiti batake u Šerpu i prekriti kupusom, doliti vode tek toliko da sve bude prekriveno vodom i na  nižoj temperaturi kuhati poklopljeno dok kupus ne bude skuhan i piletina se počela odvajati od kostiju. Zbog  djece ja izvadim batake i odvojim meso i vratim u Šerpu. Ako kuhate za goste onda ne morate odvajati meso nego računate za svakog gosta po 2 bataka ili jedan batak sa karabatakom. U tavici upržiti puter sa brašnom dok ne porumeni, dodati mljevenu papriku i  zaliti vodom iz šerpe i čim se zgusne izliti u šerpu i promiješati. Skuhati krompir, izgnjiječiti viljuškom, dodati malo vegete, vrhnja i putera i izmiješati. Servirati skupa s podvarkom ;) Prijatno







Primjedbe