Voćna zimska torta

Evo jedne jednostavne, lagane i aromatične torte sa zimskom notom.

 Biskvit sam pravila prema standardno receptu koji možete naći ovdje. Za fil sam spremila njemačku puter-kremu sa pudingom od vanilije. Samo sam dodala na kraju 200ml umućene šlag pjene, tako sam imala više i zračnijeg fila!

Za voćno punjenje:


  • 2 kruške
  • 2 jabuke
  • 50 gr smeđeg šećera
  • malo cimeta
  • vanilije
  • karanfilčića


Staviti u tavu šećer i na tanke kriške narezane jabuke i kruške. Kada voće pusti sok i šećer se rastopi smanjiti temperaturu, poklopiti i dinstati dok voće ne omekša, dodati začine. Ostaviti da se ohladi.











Prerezati biskvit na 3 dijela. Svrhovni dio okrenut na pladanj za torte, tako da dno bude vrhovni dio. tako se dobije odozgo lijepa, ravna torta. Oko biskvita staviti obruč i staviti polovinu voćnog punjenja, ukoliko ima safta pokapati po biskvitu. Po tom premazati 1/3 kreme, staviti drugi dio i ponovoti postupak sa ostatkom voća i drugom trećinom kreme. Staviti "poklopac", tj. dno biskvita koji je sam po sebi ravan. Tanko premazati kremom i ostaviti u frižider barem 2 sata. Skinuti obruč i ostatkom kreme premazati kompletan kolač i ukrasiti po želji. Najukusniji je kad odstoji malo, najbolje preko noći u frižideru.
   



Primjedbe