Kako ukrasiti cupakes fondanom

Nakon zadnjeg posta o prekrivanju torte fondanom, ovaj put pišem kako jednostavno možete ukrasiti
muffine ili cupcakes fondanom. Ovo je odlična ideja ako želite nekoga obradovati za rođendan, babine, zaruke.. Šta god vam padne na um ovo je idealna stvar. Ovako dekorisani muffini su super za počastiti djecu u razredu na rođendan vašeg djeteta (što sam svakako planirala za rođendan moje kćerke, slike ću objaviti svakako). Ove prve sam pravile za babine moje prijateljice. Prvo sam željela da ih ukrasim figuricama za bebe, tipa cuca, medo, kolica, stopice itd., ali mi kalup nije stigao na vrijeme. Mogla sam ja i čekati ali nisam mogla, morala sam ići vidjeti bebu. :) Tako da sam se za ovaj put zadovoljila cvjetovima od fondana i nacrtanim leptirom od royal icinga-a.

Ja sam napravila za ovaj poklon Nutella Cupcakes, ali možete koristiti koji god želite recept. Bitno je da je krema gore ganache, jer bi svaka druga krema počela topiti fondan svojom vlažnošću.

Za početak treba pripremiti "kapice" od fondana, zato fondan obojiti u željenoj boji, na površini pošećerenom šećerom u prahu izvaljati fondan i isjeći krugovi koji su malo veći u odnosu na muffine, jer će se malo zaokrugliti i time postati kraći. Potom ih staviti ili u neke poluokrugle kalupe ili na neku vrstu kugle na kojoj se fondan može sušiti. Ako se nema nešto slično može se ostaviti i da se sve dobro nosuši tako da budu "ravi šeširići " na kremi, kao ploče.

 Ja sam slučajno našla na tavanu zakav jedan kalup, jer mi je mama uvijek bila zaljubljena u razne kalupe i džidžije kao i ja, i tako sam ih iskoristila u ove svrhe. U njih sam znači stavila šeširiće da se suše. Takođe i slova i cvjetiće.

Onda sam napravila ganache jer ona mora biti potpuno hladna za ove svrhe. Ispekla sam kolače, izvinite, muffine i nakon što su bili hladni uzela sam ganache i mikserom istukla u lijepu kremu, zračna i ukusna i špricom lagano napunila poklopce tako ih ganache ispuni i bude ravno:



Nakon toga uzmete po muffin i lagano ga pritisnete u kremu koja se nalazi u poklopcu i brzim pokretom sve izvadite i okrenete, da fondan ne bi spao.























I to je skoro sve, sada se mogu ukrasiti po želji, ja sam uz pomoć royal icinga zalijepila cvjetiće, slova bebinog imena i nacrtala jedan leptir - najbolje što sam mogla. haha... Nakon toga držati u frižideru - otklopljeno jer ako ga pokrijete fondan će se znojiti i razliti... Mislim da je to to, za pitanja - pišite komentare, ako budete pravili podijelite svoje slike i iskustva sa mnom. :*

























Primjedbe