Kolač od hurmi s kakaom

Nisam dugo pisala recepte, pravila sam

svašta nešto ali mi nekako nedostajalo vremena da sjednem i napišem, više sam se bavila rasadom, približava se proljeće i u planiranju sam svoje bašte. Možda ubacim i ovdje pokoji tekst o tome.
Danas slijedi recept za jedan pravo fin, sočan kolač. Imam dosta hurmi (datula) i rekoh da ih iskoristim i u kolačima. Kolač je sočan, aromatičan i stvarno divan. Neće se pokajati ko ga napravi. Ovo je recept za kalup od 18cm presjeka, jer sam htjela prvo isprobati kakav će ukus biti, a dupla mjera odgovara kalupu od 26 cm :)


Mjera za kalup od 18cm:


  • 100 gr hurmi (datula) -izvaditi kospicu i isjeći na sitno
  • 150 ml mlijeka
  • 60 gr putera
  • 80 gr smedeg šećera
  • Vanilin šećer
  • 1/2 kašičice cimeta
  • 2 jaja
  • 1 velika kašika kakaa
  • 110 gr brašna
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • 1/2 kašičice bikarbon sode

Hurme isjeći što sitnije, nije problem ako se slijepe, čim se doda mlijeko razdvojiti će se. Mlijeko ugrijati do ključanja i preliti hurme. Ostaviti da se ohladi. Umutiti puter sa šećerom, vanilim šećerom i dodati miješajući jedno po jedno jaje. Pomiješati brašno, prašak za pecivo, sodu i kako i umijesiti skupa sa mješavinom hurmi i mlijeka, ukoliko je tijesto presuho dodati 2-3 kašike mlijeka. Istresti u ppodmašćeni kalup i peći na 175 stepeni oko 45 minuta, kada se ubode cackalica i izvadi čista onda je gotov kolač. Možete ga još vrelog posuti čokoladnim mrvicama pa da se istope, ili posuti šećerom u prahu. Ja sam istukla slatko vrhnje i dodala kasiku karamel kreme+ posula listićima badema. Maaaa mmmhhhh ;)


Primjedbe